donderdag 7 december 2017

Waar blijft de tijd

Ongemerkt gaat de tijd in een razend tempo voorbij en opeens is het bijna kerst.
 Tussen de bedrijven door blijft er weinig tijd om te handwerken. Maar soms lukt het even.


De klaproos was een CAL van Yvonne Blanker. Mijn moeder is gek op klaprozen en dit is dan ook haar kerstcadeau van dit jaar. Zij is met naald 1,5 gehaakt. Dat was toch even wennen ik haak meestal met grover geschut.



Soms veranderen er dingen en collega`s waar je al heel erg lang mee werkt, kiezen een ander pad.




Dan is het leuk om iets persoonlijks mee te geven, zodat ze ons niet zo snel vergeet. Dit is een patroon van Tamara Nowack, ik heb hem  via ravelry gekocht. Eigenlijk is Owl Doctorette dus een dokter maar als ze zuster is ze ook erg blij  



En nu snel verder met de kerststal!





13 opmerkingen:

  1. Ik keek even terug naar je vorige blogpost... oh, dat was inderdaad een tijd geleden! Maar de tijd gaat echt snel, iedereen 'klaagt' erover...
    Met naaldje 1,5 haken is inderdaad heel fijntjes, maar wat een prachtige roos is er ontloken! En ook je zustertje mag er wezen, ik vind het juist grappig die 'uil' accentjes.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja de tijd vliegt hoe ouder wij worden, hoe harder het gaat.

      Verwijderen
  2. prachtige klaproos, en leuke andere projecten zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik ben vaak met meerdere dingen tegelijk bezig en dan is het extra leuk als "eindelijk"wat af is.

      Verwijderen
  3. De klaproos is mooi, maar de dokter/zuster is echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja het zijn echt 2 heel andere projekten.Zo leuk om te doen

      Verwijderen
  4. Wat heb je die klaprozen mooi gemaakt. Echt zo knap. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tijd... da's wel herkenbaar 😉.
    Je hebt mooie cadeautjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil dolgraag een klaproos maken, maar kan het patroon niet vinden, ik wil er best voor betalen.
    Wie heeft het patroon voor mij.
    Hinkekoster@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen