donderdag 6 juli 2017

Juffen cadeau!

Omdat ik extra blij was met de juffen van ons zoontje dit jaar, wilde ik iets speciaals geven. Dus bedacht ik, dat ik 2 sjaals/omslagdoeken kon haken.
 Ik was op tijd begonnen maar zoals altijd bij mij werd het nog een heel gehaast. Dinsdag moesten ze al klaar zijn, ik had nachtdiensten in de dagen daarvoor en heb hele nachten door gehaakt maar maandagochtend was het nog niet klaar....dus in plaats van slapen ging ik haken! 

Daarna wassen en op turbo stand drogen en blocken ......





  
Maar het is gelukt En ze waren er blij mee!


Het patroon is van Elk Studio , het garen is Wollcandy`s Unicat, Summer

22 opmerkingen:

  1. Wow, die zien er mooi uit! Ik kan me voorstellen dat de juffen er heel blij mee zijn.
    Welk garen heb je ervoor gebruikt? En welk patroon? Lief picot-randje zit er ook langs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, het is een patroon van http://www.elkstudiohandcraftedcrochetdesigns.com/ en het heet Dangerously Elegant shawl. Wel iets aangepast maar het haakt lekker weg. Garen is Wollcandy`s Unikat Summer

      Verwijderen
  2. Wow, wat een super cadeau! Dat is weer een iets anders dan een fles badschuim.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor!! Een héél mooi cadeau!!! Ik was dit jaar ook wat blijer dan anders met de juf van mijn dochter en ze kreeg ook een leuk cadeau: een gehaakt mandje met een pakje thee en chocolaatjes. Maar zo'n sjaal, da's pas echt geweldig hoor!
    PS: Heb je al wat kunnen bijslapen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een gehaakt mandje is super leuk!
      Ik zag de wereld wel even voor een doedelzak aan,`s avonds maar een nacht slapen en het ging weer.

      Verwijderen
  4. Dan was je wel heel blij met de juffen;) poeh jij hebt hard gewerkt!!
    Nu kan de turbo stand weer af ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bleef nog even in turbo stand. Ik moest nog even een leuke geldgever voor een 50ste verjaardag haken maar ook dat is inmiddels gelukt nu is het even zoeken waar ik mee verder ga

      Verwijderen
  5. Wat een prachtig cadeau. Een bedankje met liefde voor de speciale juffen gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend lief van je! Mijn dochter is juf maar zoiets moois kreeg ze nog nooit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal doe ik het ook niet zo, maar groep 5 was zwaar voor hem, hij wilde eigenlijk niet meer naar school en groep 6 was meer structuur, de klas werd weer gezelliger en hij ging (meestal ;-) ) met plezier weer naar school. Dus ja, dat is mij ontzettend waardevol

      Verwijderen
  7. Hai Kopje Wol,
    Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog hebt gebracht! Natuurlijk wilde ik jouw blog ook even bezoeken en daar heb ik geen spijt van; wat heb je een mooie projecten gemaakt!
    Even over mijn manier van blocken: dat hangt van de grootte van het project af.... Voor de kleinere projecten gebruik ik een vloerpuzzel en voor de grotere zoals de sjaal gebruik ik een yogamat. Vierkantjes doe ik weer anders, ik heb een link voor je : http://trekharmonica.blogspot.nl/search/label/blocken
    Hopelijk heb je hier iets aan?
    Groetjes en heel graag tot een volgende keer.
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi cadeau voor de juffen. Daar zullen ze vast blij mee zijn.
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige sjaals!Ik moest wel glimlachen bij je tekst want o zo herkenbaar. Je denkt op tijd te beginnen maar dan wordt het toch nog een race tegen de klok. Maar jij bent met vlag en wimpel geslaagd!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk heb je eraan gehad, maar de sjaals zijn dan ook supermooi!!!
    En gelukkig nog op tijd af, wat een prachtig cadeau!
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja, ze hebben mij even bezig gehouden maar het is gelukt.

      Verwijderen