maandag 19 juni 2017

Fotopret

Inmiddels is ons ex-zwerfertje Maxima bevallen van 4 gezonde kittens.

En ze heten NR 1, 2, 3 en 4 

Alles is goed gegaan en het grut groeit goed. Wat heerlijk om mee te maken!
 Wij willen graag onze Maxi en een kleintje( nr2) zelf houden. Alleen heeft Maxi op dit moment nog een enorme hekel aan onze katers en heeft al behoorlijk gevochten met 2 van hun. Dus wij hopen van harte dat dit bij trekt als de kleintjes wat groter zijn. En minder moederbescherming nodig hebben.



Vrijdag kreeg ik een heerlijk pakketje met de garens van Yarn and Colors en byClaire, die zijn samen gegaan onder de naam DutchColorBrands. Superleuk met patroontjes erbij en een geweldig notitieboekje van by Claire om al je projekten in te zetten. Heerlijk in zijn eenvoud. Je kan het bij de nieuwe garens van byClaire gaan sparen in de toekomst. 

Vooral het dikke garen van Yarn en Colors trok mijn aandacht, ik zie al geweldige kussens ontstaan voor op onze nieuwe bank straks (als de kittens de deur uit zijn)


  

Verder heb ik het zaterdag eindelijk een workshop van Adinda kunnen volgen, zij is van die geweldige omslagdoeken van Adinda`s world. Het was enorm gezellig in een heerlijke strandtent in Katwijk en werd georganiseerd door  Jeannette van De winkel van Jeannette.

Heerlijk samen met een aantal gelijkgezinden haken en kletsen. Ik heb genoten.
















En dit moet de mijne worden....




8 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes! Wij hebben ook 4 kittens, zijn al een paar weken ouder, zo leuk om ze bezig te zien. Weten jullie zeker dat Maxima een zwervertje is? Is ze niet gechipt? Want poezen willen nog wel eens aan het einde van hun zwangerschap een "veilig" plekje om hun kittens te werpen, en dat kan soms best een eindje van huis zijn.

    Ik ben benieuwd of je haaktas nog terecht is gekomen. Ik hoop het van harte voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas weten wij vrij zeker dat zij een zwerfertje is. Wij hebben het op het vakantiepark nagevraagd en zij hebben haar vorig jaar eind november voor het eerst gezien. Ze probeerde steeds de huisjes binnen te komen, op zoek naar eten. Nu het drukker werd op het park begon dit een probleem te worden. Verder had ik haar aangemeld bij Amivedi en ook alle vermiste katten doorgekeken en voordat wij haar meenamen zijn wij eerst langs de dierenarts gereden om te laten checken of zij gechipt is. Ook hebben wij op het park onze gegevens achter gelaten voor het geval dat iemand zich zou melden. Ondertussen zijn wij 7 weken verder en hebben niks gehoord.

      Mijn haaktas is nog niet opgedoken, nu ben ik zelf niet bijn schoonmoeder geweest, alleen mijn man. Dus wie weet ;-) Ik ga pas begin Juli weer. Wij wonen niet in de buurt van onze moeder en splitsen ons regelmatig op om ze te bezoeken

      Verwijderen
  2. Wat een dotjes :) wat ben je al ver met je omslagdoek, veel haakplezier, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat binnenstuk ging snel, nu nog alle bloemen en verzieringen, daar gaat veel tijd in zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk hè dat jonge spul. Heb zelf nu ook twee volwassen katten in huis. Moeder en zoon. ...............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk hè dat jonge spul. Heb zelf nu ook twee volwassen katten in huis. Moeder en zoon. ...............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige omslagdoeken zijn dat toch! De kleuren van jou vind ik zo mooi.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heerlijk en ziet er zo gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen